reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Hana Vrabcova

Hana Vrabcova

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som farmaceutka a okrem zdravej výživy ma zaujíma aj obezita a jej prevencia. Vidím, ako toto chronické ochorenie zhoršuje kvalitu života mojim pacientom. Naša organizácia Slovenská koalícia ľudí s obezitou a nadváhou (SKLON) pomáha vo vzdelávaní, osvete a informovanosti ľuďom s týmto ochorením. Som členkou Rady Európskej koalície ľudí s obezitou (ECPO). Organizujem kurzy "Zdravého chudnutia bez stresu" a pomáham ľuďom s nadváhou a obezitou trvalo meniť životný štýl a redukovať telesnú hmotnosť. K zdravému telu neodmysliteľné patri aj zdravý duch, preto sa rovnako dobre starám aj o svoj vnútorný svet. Som rada, keď môžem spoznávať nové krajiny, vône, ľudí, chute, kultúry a rôzne druhy umenia. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu